סיפור עם מוסר השכל

אתם מוצאים את עצמכם מחפשים דרך להעשיר את העובדים שלכם? רוצים לתת להם את האפשרות לצאת קצת מהשגרה? חשוב לכם לאפשר להם לראות את הדברים מפרספקטיבה שונה? אם כך, ברור מדוע סיפור עם מוסר השכל זו יכולה להיות בחירה טובה. סיפור עם מוסר השכל הוא סיפור בעל משמעות עמוקה, מעבר לעלילה ולבידור. הוא טומן בחובו מסר חינוכי או ערכי שנועד למעשה להעביר תובנה כלשהו לקורא או למאזין. מה שמייחד סיפור עם מוסר השכל הוא כוחו להשפיע על התנהגותו ואמונותיו של המאזין. לכן זה לא מפתיע שאחרי שמאזינים לסיפורים כאלה, יש לא מעט חומר למחשבה. רוצים לתת את כל הטוב הזה, ועוד הרבה מעבר לכך, לעובדים שלכם? פנו עוד היום אל אפרת אהרוני כהן בע"מ.  
חייגו כעת למידע נוסף 052-5435800

המאפיינים העיקריים של סיפור עם מוסר השכל

כשמדברים על סיפור עם מוסר השכל למעשה מדברים על סיפור שיש לו מספר מאפיינים שחוזרים על עצמם ברוב המקרים. ראשית, בסיפורים כאלה יש דמויות עגולות. משמעות הדברים היא שהדמויות מורכבות ומעוררות הזדהות. בנוסף, מטבע הדברים, בגלל שמדובר על סיפור קצר, הוא כולל עלילה מאוד ממוקדת. סיפור עם מוסר השכל עם סיפור שיש בו מסר מאוד ברורים. ניתן לזהות אותו בקלות כבר מהרגע הראשון. יש כאן לא פעם שימוש בסמלים שכולנו מכירים ויש לסיפור כזה השפעה רגשית עמוקה. סיפורים כאלה יכולים להיות מסוגים שונים, כמו למשל: משלים, אגדות ואפילו סיפורי עם שמגיעים ממקומות שונים בעולם. 

איך באמת מספרים סיפורים כאלה? 

מה שכן חשוב לדעת לגבי סיפור עם מוסר השכל, זה שצריך לדעת גם איך מספרים את הסיפור עצמו. יש לא מעט נתונים שצריך לקחת בחשבון, כמו למשל: בחירת האינטונציה הנכונה, העמידה מול הקהל והיכולת לעניין את המאזינים. לכן ברור מדוע לא כל אחד יוכל לספר סיפור כזה, אפילו אם הוא מכיר את כל הפרטים. במקרה של אפרת אהרוני כהן בע"מ אתם יכולים להיות בטוחים שהתוצאה תהיה נהדרת. זה לא משנה בפני מי תבקשו שאפשר תדבר, כי בכל מקרה, אתם תראו שכולם יאזינו לה כבר מהרגע הראשון.  

סיפורים עם מוסר השכל

סיפורים עם מוסר השכל הם לא רק כלי חינוכי עתיק ימוין, אלא הם גם כלי לרתק את העובדים שלכם. למעשה, בכל אירוע סיפורים כאלה יכולים להשתלב נהדר, ובמיוחד אם יש לכם מסר ברור שתרצו להעביר. בעזרת סיפורים כאלה אתם לא מעייפים אף אחד בהאזנה אינסופית, כי מדובר למעשה על סיפורים קצרים שמעבירים מסר מאוד ברור או אפילו לקח לחיים. כל זה קורה תוך שימוש בדמויות ועלילה, כך שברור מדוע מאז ומעולם סיפורים כאלה זוכים להצלחה. אתם מעוניינים להעביר ערב כזה לעובדים ולשלב בו סיפורים עם מוסר השכל? פנו עוד היום אל אפרת אהרוני כהן בע"מ, הזמינו ממנה שירות, הרצאה או אפילו קורס של מודעות אישית והתפתחות ותראו שלא תצטערו. 

הכירו את היתרונות של סיפורים עם מוסר השכל

לכאורה זה נראה כאילו סיפורים עם מוסר השכל כבר איבדו את מעמדם בעולם. עם זאת, בפועל אנחנו רואים שזה ממש לא כך. בפועל סיפורים כאלה יכולים להיות מעניינים ביותר, כי הם מהווים כלי נהדר להעברה יעילה ביותר של מסרים. הם אפילו מעוררים רגשית ומאפשרים לנו לפתח חשיבה ביקורתית. כאשר מדובר על סיפורים מקוריים ומעניינים במיוחד, אנחנו רואים שהם גם מעלים את המוטיבציה וגורמים לנו לראות ולחשוב אחרת על הדברים. הם נגישים לכל גיל ולכל מצב בחיים, כך שזה לא מפתיע שגם בעידן המודרני עדיין רבים מאיתנו עושים בהם שימוש. 
חייגו כעת למידע נוסף 052-5435800

הקשב בין סיפורים מעניינים עם מוסר השכל ובין פיתוח עובדים 

סיפורים עם מוסר השכל מתאימים, בין היתר, לערב גיבוש של עובדים. מדהים לראות עד כמה הם מסייעים לנו לשפר את התקשורת ולגבש את הצוות. הם מעלים מיד את המוטיבציה ומטמיעים בקלות את ערכי החברה בעסק כולו. יש לכם קונפליקט כלשהו בין עובדי החברה ואתם לא יודעים איך לפתור אותו וכיצד לטפל בו? כדאי שתדעו: סיפורים קצרים שמועברים על ידי אפרת אהרוני כהן בע"מ  יוכלו להוות גם כלי נהדר לפתרון של בעיות מסוגים שונים בעסק. לכן זה לא משנה מה המטרה שלכם ולמה אתם רוצים להזמין את אפרת אהרוני כהן בע"מ, כי מה שבטוח זה שאחרי הפעם הראשונה שתזמינו אותה, כבר לא תוכל לחכות לפעם הבאה. 

סיפור קצר עם מוסר השכל

אתם רואים שלאחרונה יש בעיות כלשהן בין העובדים שלכם? הם לא עובדים בצורה מגובשת כמו שהייתם רוצים ואתם תוהים מה ניתן לעשות בנידון? אם כך, כדאי שתדעו: הכול תלוי בכם, המנהלים. עם זאת, לא תמיד קל לעמוד מול העובדים ולהעביר להם את המסר בצורה ישירה. לכן כדאי שתדעו: סיפור קצר עם מוסר השכל יכול לעשות את העבודה. עם זאת, זה עדיין לא אומר שאתם בעצמכם צריכים לעשות זאת, כי גם כדי להעביר סיפור קצר צריך ידע וניסיון. לכן כדאי שתכירו את אפרת אהרוני כהן בע"מ, כי היא אשת מקצוע נהדרת. היא מעבירה לא רק סיפורים קצרים במסגרות שונות, אלא גם סדנאות וקורסים שונים שקשורים להעצמה אישית וכדומה. רוצים להעשיר את עצמכם ואת העובדים שלכם עם המסרים הללו? פנו אל אפרת אהרוני כהן בע"מ עוד היום ותראו שתמיד תשמחו לחזור לכאן בעתיד. 

למה סיפור קצר עם מוסר השכל זו בחירה טובה? 

זה לא במקרה שהאופציה של סיפור קצר עם מוסר השכל זוכה להצלחה. יש לכך כמה יתרונות ברורים. ראשית, מדובר על סיפור שמעבירים בצורה נעימה ואפילו מצחיקה. שנית, במסגרת סיפור קצר יש לא מעט מסרים. לכן, אפילו אם המטרה היא לשפר את התקשורת בין העובדים או לעלות למודעות נושא בעייתי בעסק, אין ספק שבעזרת הסיפור הנכון, עם מוסר ההשכל המתאים, התוצאה תהיה טובה. זה לא במקרה שהיום משלבים סיפורים כאלה בהרצאות ובאירועים שונים, כך שגם במקרה של העובדים שלכם – זו הולכת להיות חוויה יוצאת מן הכלל. 

החשיבות של מוסר השכל בסיפורים והתפתחות אישית 

העובדים שלכם אומנם מגיעים בכל בוקר לעבודה כדי לקבל מכם משכורת. עם זאת, הם רוצים לקבל עוד כמה דברים. הם רוצים ערך מוסף וחשוב לכם, בסופו של דבר, גם להרגיש שאתם משקיעים בהם. לכן סיפור קצר עם מוסר השכל זו בחירה טובה. אם לכל זה תוסיפו גם הרצאה בנושא כמו התפתחות אישית או מיינדפולנס, הרי שהעובדים שלכם יקבלו את הטוב ביותר, וזה בדיוק מה שמגיע להם, אז למה אתם מחכים? הצטרפו גם אתם לכל הלקוחות המרוצים של אפרת אהרוני כהן בע"מ שחוזרים לכאן בכל פעם מחדש, כי חבל להתפשר על פחות מזה. 
חייגו כעת למידע נוסף 052-5435800

 

פרטי התקשרות

הישארו בקשר

לתיאום פגישת ייעוץ השאירו פרטים בטופס הבא ואחזור בהקדם:

מידע נוסף בנושא

התפתחות אישית

אתם נמצאים בשלב בחיים שבו אתם רוצים לעשות שינוי? ברור לכם שהדרך שבה התנהלתם עד היום אומנם הייתה טובה, אך

קרא עוד »
העצמה אישית

לכולנו יש רצון עז להביט במראה ולאהוב את מה שאנחנו רואים. אנחנו רוצים להרגיש טוב עם עצמנו והרבה פעמים, בשלב

קרא עוד »